2011. június 5., vasárnap

Gólyamentés éjjel , a vége happy END !

Hát a következő történetet szívesen kihagytuk volna ... Csütörtökön este 21.10 körül Judit hívott telefonon , hogy nagy baj van , mert kiesett az egyik fiókánk a fészekből ! Egészen biztosnak tűnt a dolog , Jutka jelezte először a Fórumban , de Kornélia Németországban is feltett egy a kiesés előtti fotót és a VK-ban is az alábbi üzenet volt olvasható , Dávid Ildikó jelzett :

" KIESETT 2011.06.02-án, 20:45-kor a darányi fészekből AZ EGYIK FIÓKA! Szerintem villámlástól ijedt meg. Valaki nem tud telefonálni az ottaniaknak, hogy szedjék fel?"

Kerestem elemlámpákat és kocsiba kaptam magam . Gyorsan ki a suliba ( 10 km ) , de útközben folyamatosan azon gondolkodtam
, hogy mi lesz ezzel a kis bucifejjel ? Elég rossz forgatókönyvek peregtek le az agyamban ! Kiérve a suliba dumdum és Viki is bekapcsolódott a keresésbe , körbevilágítottuk a tetőt , de sehol nem láttuk ! Dumdum lett figyelmes egy nyávogáshoz hasonló hangra ami a kémény tövéből jött , azonban semmit sem lehetett látni ! Gyorsan felmentem a tetőablakhoz ( ahol Zoli szokott gyűrűzni ) és ott volt a kémény tövében a picur , teljesen sértetlenül ! Elindultam a fészek felé ( mindkét szülő ott volt ) , ahogy közelítettem mindketten elrepültek ! Először a fészek szélére tettem a picit aki igazi kelepeléssel üdvözölte társait , aztán a fészek közepére tettem ! Az akciót közben figyelte sok GG is élőben és volt aki animációt is készített , íme a hivatkozás :
VISSZATÉRÉS A FÉSZEKBE - készítette : Ildi-mama

Kornélia képe a kieés előtti pillanatról

Természetesen pillanatok alatt tele lett a Fórum rengeteg fotóval és az első ijedtség után boldogan nyugtáztuk a szülők visszatérését ! Judit az ARCHÍVUM segítségével kikockázta az eseményt és arra jutottunk , hogy valószínüleg a villámlás miatti ijdteség miatt sodorhatta le Chuck a fiókát ! Íme :

Lehet , hogy még enni kért...

Itt sodorja le ...

Rémülten néz utána...

Körülbelül 40-50 perc után tértek vissza a szülők , és három nap elteltével jelenthetem , hogy a kiesett bucifej tökéletes állapotba n van szerencsére semmi baja , tehát HAPPY AND a történet vége !
Kb. 40 perc után Ludmilla landol ( Amy - fotója )

Természetesen a GG-k rengeteg anyaggal látták el a Fórumot ( köszönet érte ) , nem maradtunk le semmiről , azonban ezt az eseményt szívesen kihagytuk volna !
CHUCK visszatérése a fészekre - Valcsi animációja .

A fiókák gyönyörűek és hihetelen tempóban fejlődnek , néhány mai fotó:

Kupaktanács - ( Koka fevétele )

Habcsókok - ( Judit felvétele )

A találkozó szervezése javában zajlik , sajnos az ARCHÍVUM merevlemeze ismét tönkrement , a következő hét ennek a hibának az elhárításával fog eltelni , reméljük csendes napok következnek ! Mindenkinek köszönjük a segítséget , az aggódást és a kedves szavakat , reméljük most minimum hat évig ( ennyi ideje nézzük a fészket és ilyen még eddig nem volt ) nem lesz ilyen élményben részünk !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése